Jeg er cool!

Posted: september 29, 2010 in Andet, Markedsføring
Tags: , , , , ,

Nu er jeg endelig udkommet med mit nye website. Jeg har skiftet navn i firmaet, som nu hedder Cool dot. Mit gamle firmanavn Sitelab har eksisteret i 10 år, men jeg synes det var blevet for begrænset for mig, fordi jeg laver mange andre ting udover websites. Grafik, Art Direction og kreativ rådgivning.  Visitkortene er stadig varme, men det er rigtig dejligt at komme ud til netværk og kunder med et navn og et site, som passer til den jeg er.

Mine mange års erfaring fra operationelle reklamebureauer har givet mig fokus på en skarp kommunikation. Jeg skaber markedsføringsmateriale og går meget op i, at det skal være effektivt og salgsfremmende.

Selvom jeg fagligt set er den samme, er det dejligt at opleve at det at komme ud med mit nye navn allerede giver mig god respons. Nye muligheder opstår. Tak for det. Se mere, også mine mange cases på:

cooldot.dk

Cooldot.dk

Cooldot.dk

Skriv en kommentar